21 Kasım 2009 Cumartesi

Merhaba :)




Merhaba.
Ben Ata.. 10 Kasım günü dünyaya merhaba dedim.İçerde çok sıkılmıştım sinirden orayı burayı tekmeliyordum artık dışardayım,yaşasın özgürlük :)


Çok kalabalık bir ailem var.Hepsi de beni çok seviyorlar.Annem,babam,anneannem,babaannem,halam,dayılarım,dedelerim var;hepsi benim için deli oluyorlar.Hele annem ben doğucam diye ne hazırlıklar yapmış bir görseniz.Odamın kapısını bile süslemiş.O leylekli süsü bulucam diye çok gezdi biliyorum ben içerden duyuyordum.Benim için herşeyin en güzelini düşünmüş.Teşekkür ederim anneciğim ama beni leylekler getirmedi  biliyorum :)



Bu annem var ya;gelişimi komşularımıza haber vermek için evimizin kapısını da süslemiş :)


0 yorum on "Merhaba :)"

 

Mustafa Ata Sıkkar Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez